Downhill bikes


Δένω το ποδήλατό μου

Τα βήματα για να χτίσετε ένα ποδήλατο κατάβασης

To να δέσεις ένα ποδήλατο κατάβασης είναι μια σχετικά απλή διαδικασία που δε διαφέρει και τόσο από αυτή ενός κανονικού ΜΤΒ. Στο συγκεκριμένο οδηγό χτίζουμε ένα Santa Cruz Driver 8 και εξηγούμε τα βασικά βήματα που ακολουθείς για να τσουλήσεις σαν κύριος στο βουνό στο τέλος της μέρας.
Από τον Γιάννη Κορφιάτη
Βήμα 1ο: Τοποθετούμε τις δύο κούπες από τα ποτήρια και περνάμε τις τιμονόπλακες της ανάρτησης ανάμεσα μαζί με τα ρουλεμάν.
Βήμα 2ο: Αφού είμαστε σίγουροι για το ύψος που θέλουμε να κοπεί το steerer σημαδεύουμε και κόβουμε προσεκτικά και όσο το δυνατόν, ευθεία
Bήμα 3ο: Στη συνέχεια βιδώνουμε τα χειριστήρια, αφού έχουμε τοποθετήσει λαιμό και τιμόνι.
TIP: Είναι σημαντικό, σε ότι βιδώνει να υπάρχει μικρή ποσότητα γράσου ώστε μετά τη βροχή και τη λάσπη να ξεβιδώνει το ίδιο εύκολα.
Βήμα 4ο: Βιδώνουμε φρένα και σασμάν πάνω στο πλαίσιο. Περνάμε τα καλώδια του πίσω φρένου και του σασμάν ανάμεσα από τις τιμονόπλακες για να μην ξεβιδώνουμε μετά!
Βήμα 5ο: Γλιστράμε με προσοχή την ανάρτηση στις τιμονόπλακες.
TIP: Σφίγγουμε αν είναι δυνατόν πάντα με ροπόκλειδο, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η δύναμη δεν είναι ούτε πολλή αλλά ούτε και λίγη.
Βήμα 6ο: Μετράμε με ακρίβεια την απόσταση από τις μπουκάλες και σφίγγουμε τις πλαϊνές βίδες.
Βήμα 7ο: Περνάμε λάστιχα και γρανάζια στους τροχούς
Βήμα 8ο: Βιδώνουμε μεσαία τριβή και περνάμε τα μπράτσα της πεταλιέρας αφού έχουμε τοποθετήσει χαλαρά βιδωμένο τον οδηγό. Δοκιμάζουμε με τις ροδέλες που περιέχονται σε ποια θέση έχουμε το δίσκο στον κέντρο του οδηγού. Η θέση διαφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο.
Βήμα 8o: Κονταίνουμε τα καλώδια των φρένων για να μη χοροπηδάνε πάνω κάτω όταν κατεβαίνουμε το βουνό και να έχουμε καλύτερη απόδοση στο φρένο. Χρειάζεται ένα κιτ κοντέματος για κάθε φρένο (περιέχονται στις συσκευασίες). Η διαδικασία έχει ως εξής, κόβουμε στο μέγεθος που θέλουμε και τοποθετούμε στο σωληνάκι τη νέα βελόνα του κιτ για να περνάει το υγρό φρένων. Σε περίπτωση που δεν είμαστε σίγουροι αφήνουμε τη διαδικασία για το μάστορα στο bikeshop.
Βήμα 9ο: Ρυθμίζουμε σασμάν
Βήμα 10ο: Τοποθετούμε πετάλια και είμαστε έτοιμοι
Τώρα μπορείτε άνετα να βγείτε με ολοκαίνουργιο, στημένο ποδήλατο που θα είσαστε υπερήφανοι που καταφέρατε και το κάνατε μόνοι σας.
πηγη www.mbike.gr




Ένα καταπληκτικό video γυρισμένο στο mountain bike parκ whistler στον Καναδά.4 επαγγελματίες
ποδηλάτες αναδείκνυουν το ταλέντο τους κάνοντας διάφορα κόλπα και πολλά άλλα.Η μουσική του video είναι το Two shoes-The Cat Empire. Απολαύστε το....!!!!!

Ενώ πολλοί mountain bikers προτιμούν ομαλή και ήρεμη κατάβαση, αλλοί είναι πιο απαιτητικοί και δίνουν το κάτι παραπάνω από λέφτα για να φτάσουν το mountain bike στα άκρα! Τα ποδήλατα downhill έχούν σχεδιαστεί για να προσφέρουν απότομους ελιγμούς και αυξημένο έλεγχο στις στροφές. Έχουν γενικά μια βαρύτερη και πιο brutal κατασκευή από τα συμβατικά ποδήλατα βουνού. Ακόμα φόραν πάνω τους υψηλής ισχύος φρένα, δηλαδή υδραυλικά δισκόφρενα που προσφέρουν καλύτερη δύναμη πέδησης από τα συμβατικά φρένα cantilever. Έχουν ένα κοίλο πλαίσιο που έχει κατασκευαστεί από τα πιο σύγχρονα και ανθεκτικά κράματα. Τα ελαστικά τους έχουν οζώδες πέλμα που επιτρέπει πιο έντονο griparισμα στο χώμα.
Το Five Plus One Elements σαν μεγάλος fan του ποδηλάτου, προτείνει και παρουσιάζει τα τρία καλύτερα Downhill bikes!

Ιntense 951

Ένα από τα κορυφαία downhill mountain bikes. Η καλιφορνέζικη εταιρεία βάζει τα δυνατά της για να φτιάξει το Intense 951. Top-rated μοντέλo και Best-Buy από όλα σχέδον τα περιοδικά ποδηλασίας-downhill το 2010. Η Intense βάζει στο 951 σκελετό 6061 aluminium CNC με full suspension ανάρτηση FRO FOX RC4, VPP (virtual pivot point), σωλήνα κεφαλής 1.5'', συνολικό βάρος σκελετού 4.31 κιλά (World Cup-winning geometry).

SantaCruz V10 Carbon

Αυτό το ποδήλατο ήταν σπαζοκεφαλιά για πολύ καιρό για του μηχανικούς και τους σχεδιαστές της SantaCruz. Από test σε test πήγαινε η ιδέα των περίεργων γεωμετριών και η προσθήκη ανθρακονήματος στο μπροστινό τρίγωνο του σκελετού για να βγει στο τέλος ένα high-tech ποδήλατο-τέρας. O Carbon V10 front triangle σκελετός VPP φοράει πλέον Rock Shox Vivid 5.1 ή Fox DHX RC4 full suspension ανάρτηση σε , σωλήνα κεφαλής 1.5''. Το βάρος του σκελετού είναι κατά περίπου μισό κιλό πιο ελαφρύς από αυτόν του aluminum V-10 δηλαδή γύρω στα 4.13 κιλά.

Specialized Demo 8 II
Δε νομίζω πως θα μπορούσε η Specialized να λείπει από την τριάδα. Το Specialized Demo II είναι το pro-model των Sam Hill και Brendan Fairclough από την Monster Energy Team. Ο σκελετός είναι 7050 alloy VPP, με full suspension ανάρτηση Specialized DHX RC4, σωλήνα κεφαλής 1.5'', συνολικό βάρος σκελετού 5 κιλά.
Η τεχνολογία VPP(virtual pivot point) σκοπό έχει να διευκολύνει τους αναβάτες να κάνουν πετάλι πιο εύκολα σε ένα full suspension ποδήλατο, αποσβένοντας ουσιαστικά τις μεγάλες ταλαντώσεις πάνω κάτω, για τον αναβάτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου