Από τον Γιάννη Κορφιάτη
Βήμα 1ο: Τοποθετούμε τις δύο κούπες από τα ποτήρια και περνάμε τις τιμονόπλακες της ανάρτησης ανάμεσα μαζί με τα ρουλεμάν.
Βήμα 2ο: Αφού είμαστε σίγουροι για το ύψος που θέλουμε να κοπεί το steerer σημαδεύουμε και κόβουμε προσεκτικά και όσο το δυνατόν, ευθεία
Bήμα 3ο: Στη συνέχεια βιδώνουμε τα χειριστήρια, αφού έχουμε τοποθετήσει λαιμό και τιμόνι.
TIP: Είναι σημαντικό, σε ότι βιδώνει να υπάρχει μικρή ποσότητα γράσου ώστε μετά τη βροχή και τη λάσπη να ξεβιδώνει το ίδιο εύκολα.
TIP: Είναι σημαντικό, σε ότι βιδώνει να υπάρχει μικρή ποσότητα γράσου ώστε μετά τη βροχή και τη λάσπη να ξεβιδώνει το ίδιο εύκολα.
Βήμα 4ο: Βιδώνουμε φρένα και σασμάν πάνω στο πλαίσιο. Περνάμε τα καλώδια του πίσω φρένου και του σασμάν ανάμεσα από τις τιμονόπλακες για να μην ξεβιδώνουμε μετά!
Βήμα 5ο: Γλιστράμε με προσοχή την ανάρτηση στις τιμονόπλακες.
TIP: Σφίγγουμε αν είναι δυνατόν πάντα με ροπόκλειδο, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η δύναμη δεν είναι ούτε πολλή αλλά ούτε και λίγη.
TIP: Σφίγγουμε αν είναι δυνατόν πάντα με ροπόκλειδο, ώστε να είμαστε σίγουροι ότι η δύναμη δεν είναι ούτε πολλή αλλά ούτε και λίγη.
Βήμα 6ο: Μετράμε με ακρίβεια την απόσταση από τις μπουκάλες και σφίγγουμε τις πλαϊνές βίδες.
Βήμα 7ο: Περνάμε λάστιχα και γρανάζια στους τροχούς
Βήμα 8ο: Βιδώνουμε μεσαία τριβή και περνάμε τα μπράτσα της πεταλιέρας αφού έχουμε τοποθετήσει χαλαρά βιδωμένο τον οδηγό. Δοκιμάζουμε με τις ροδέλες που περιέχονται σε ποια θέση έχουμε το δίσκο στον κέντρο του οδηγού. Η θέση διαφέρει από ποδήλατο σε ποδήλατο.
Βήμα 8o: Κονταίνουμε τα καλώδια των φρένων για να μη χοροπηδάνε πάνω κάτω όταν κατεβαίνουμε το βουνό και να έχουμε καλύτερη απόδοση στο φρένο. Χρειάζεται ένα κιτ κοντέματος για κάθε φρένο (περιέχονται στις συσκευασίες). Η διαδικασία έχει ως εξής, κόβουμε στο μέγεθος που θέλουμε και τοποθετούμε στο σωληνάκι τη νέα βελόνα του κιτ για να περνάει το υγρό φρένων. Σε περίπτωση που δεν είμαστε σίγουροι αφήνουμε τη διαδικασία για το μάστορα στο bikeshop.
Βήμα 9ο: Ρυθμίζουμε σασμάν
Βήμα 10ο: Τοποθετούμε πετάλια και είμαστε έτοιμοι
Τώρα μπορείτε άνετα να βγείτε με ολοκαίνουργιο, στημένο ποδήλατο που θα είσαστε υπερήφανοι που καταφέρατε και το κάνατε μόνοι σας.
πηγη www.mbike.gr
ποδηλάτες αναδείκνυουν το ταλέντο τους κάνοντας διάφορα κόλπα και πολλά άλλα.Η μουσική του video είναι το Two shoes-The Cat Empire. Απολαύστε το....!!!!!
Το Five Plus One Elements σαν μεγάλος fan του ποδηλάτου, προτείνει και παρουσιάζει τα τρία καλύτερα Downhill bikes!
Ιntense 951

SantaCruz V10 Carbon

Specialized Demo 8 II

Η τεχνολογία VPP(virtual pivot point) σκοπό έχει να διευκολύνει τους αναβάτες να κάνουν πετάλι πιο εύκολα σε ένα full suspension ποδήλατο, αποσβένοντας ουσιαστικά τις μεγάλες ταλαντώσεις πάνω κάτω, για τον αναβάτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου